באַניצער רעדן:Lior the swimmer

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
פֿון װיקיפּעדיע

Hello. I have seen your attempts at writing in Yiddish, and let me say this: They're even worse than how I tried to write when I first started here (I used to use Google Translate, but at least that gave me actual Yiddish words for the most part, even though it caused major mistakes). You don't even seem to be familiar with Wikipedia's writing style. I suggest you contact Poylisher (in English), so he could help you understand the language and how it works. I had to adapt the articles on Daniel Radcliffe and the Harry Potter film series so they could fit in, and you seem to "think in Hebrew" when trying to write in Yiddish by yourself. For example, Hermione Granger would be transcribed in proper Yiddish as

הערמײַאָני גריינדזשער

not

הרמיאני גרינאג'ר

Secular Yiddish speaker (talk) 15:31, 5 January 2019 (UTC)

הפעם אפנה אליך בעברית, בתקווה שתבין: וויקיפעדיע היא ויקיפדיה היידית (יידיש), ולא "ויקיפדיה האנגלית הקלוקלת בתעתיק לעברית". נוסף על כך שאין לך מושג איך נראה ערך בוויקיפדיה (בשפה כלשהי), אינך מכיר את השפה שבה אתה מנסה לכתוב. כמו כן, שמות אישים יהודיים שמקורם במילים עבריות נכתבים בדיוק כמו בעברית (אלה בעלי מקור לועזי כגון גולדברג, רבין, קוזלובסקי וכו' נכתבים בכתיב יחודי ליידיש: גאָלדבערג, ראַבין, קאָזלאָווסקי). אם ברצונך להמשיך לתרום לכאן, עליך ללמוד את השפה ולהכיר את סגנון הכתיבה הוויקיפדי (ולא לכתוב אולטרה קצרמרים באנגלית קלוקלת בתעתיק לעברית). אם לא, אבקש מפוילישער לטפל בך. דובר יידיש חילוני (שיחה) 19:53, 18 אַפריל 2019 (UTC)

מי זה פוילישער??? אגב. רק עכשיו ראיתי את ההודעה. לפני זה יצרתי עוד ערך אבל לא ראיתי אז את ההודעה. Lior the swimmer (רעדן) 15:09, 19 אַפריל 2019 (UTC)
ובכן, פוילישער (בוויקיפדיה העברית "גר צדק" ובאנגלית Redaktor) הוא משתמש ותיק בוויקיפדיה היידית, ואחד הפעילים ביותר. ברוב הפעמים שתרמתי ערכים לכאן, הוא הבחין בטעויות שלי בשפה ותיקן אותן, ולפעמים התייעצתי איתו כשלא מצאתי תרגומים למילים או מונחים מסוימים (הערכים שלי מתורגמים משפות אחרות, בעיקר מאנגלית פשוטה, ומסתמכים על המילון היידי-עברי של Iddish.co.il). אלא שאם תרצה לפנות לפוילישער בעצמך, תיאלץ לעשות כן באנגלית או ביידיש. דובר יידיש חילוני (שיחה) 16:20, 19 אַפריל 2019 (UTC)
אני טוב באנגלית. Lior the swimmer (רעדן) 18:33, 19 אַפריל 2019 (UTC)
האמנם? חשבתי שלא הבנת את השיחה הראשונה כלל, ולכן ניסיתי לפנות אליך בעברית כשחזרת. אנא צור דף משתמש עם תבנית כישורי שפה ונדע אילו שפות אתה דובר. דובר יידיש חילוני (שיחה) 19:42, 19 אַפריל 2019 (UTC)
אני לא אמרתי שאני ממש טוב באנגלית. לא הבנתי כל כך מה כתבת לי באנגלית. תדבר איתי בעברית, לא באנגלית.Lior the swimmer (רעדן) 20:07, 19 אַפריל 2019 (UTC)

אני דובר עברית ואנגלית, יודע קצת רוסית וספרדית ולומד ערבית. אני רוצה שתפנו אליי בעברית. Lior the swimmer (רעדן) 08:27, 20 אַפריל 2019 (UTC)

שמע: אם תפעל בוויקיפדיה היידית, אזי יפנו אליך ביידיש (ואו, כמה צפוי). אף ש-21 משתמשים כאן הצהירו כי הם דוברים עברית כשפת אם (ביניהם אני) ו-11 דוברים ברמה מתקדמת, רובם לא פעילים ואי אפשר לצפות או לדרוש שכולם יבינו עברית. עמדתי להציע לך לעבור לוויקיפדיה העברית, אבל ראיתי שכבר היית אצלם ואף גורשת. אם תרצה להמשיך כאן, לא תהיה לך ברירה אלא ללמוד יידיש (כמו גם כתיבה אנציקלופדית בנושאים אנציקלופדיים) ולא לדרוש שיפנו אליך בְּשפה שרוב המשתמשים הפעילים כמעט ולא מבינים.
כמו כן, אנא הקפד על הזחת הודעות באמצעות נקודותיים (:) בתחילת כל הודעה. דובר יידיש חילוני (שיחה) 14:01, 20 אַפריל 2019 (UTC)