באַניצער:Freddie Mercury~yiwiki/ארגז חול

פֿון װיקיפּעדיע

הטקסט בעמוד זה עתיד להתפרסם בוויקיפדיה העברית. Freddie Mercury 17:53, 26 אין אַפריל 2007 (UTC)

שלום, כאן משתמש:Freddie Mercury[רעדאַקטירן | רעדאַקטירן קוואַלטעקסט]

בבקשה לא לשחזר ולא לחסום - לא מדובר בהודעה טרולית! וסקרלט נתנה אישור. אני מודע לכל הדברים השליליים שעשיתי ומבין שאתם לא שמחים לקבל ממני הודעות במזנון והרגש הראשוני אצל כשיראו את הכותרת הזאת יהיה שלילי, זה הגיוני. אבל חשוב להבין שאני בכלל לא כזה שלילי כמו שאתם חושבים, בכלל לא.

אני מבקש מכולכם מכל הלב ובשיא הכנות, סליחה על כל עוגמת הנפש שגרמתי, ואני יודע שגרמתי.

לא באתי לוויקיפדיה במטרה לעשות פרובוקציות ולהעליב אנשים. באתי לפה כדי לכתוב ערכים בנושאים שאני מבין בהם וכי ראיתי שחסר הרבה מידע בנושאים אלה, ונרשמתי כמשתמש:Freddie Mercury בעקבות הזמנה שקיבלתי בדף שיחת ה-IP שלי אחרי שכתבתי את הערך אט"א. אז לא היה לי בקצה המחשבה שאני עלול להפוך לטרול (אפילו לא ידעתי מה זה טרול). אין טעם לפרט איך הדרדרתי, אבל בגדול אפשר להגיד שלא השתלבתי חברתית בקהילת הוויקיפדיה (דבר שמאפיין אותי באופן אישי (קושי בהשתלבות חברתית)) ובעקבות הזעם שלי כלפי משתמשים מסויימים בחרתי את הדרך הגרועה ביותר ולקחתי דוגמא מחנוכה כשאני יוצר חשבונות עם שמות פוגעניים כלפי אותם ויקיפדים והדרך לחסימה לצמיתות ולהוספת שמי לרשימה המפוקפקת של טרולים מוכרים באתר הייתה קצרה. לקחתי מאוד קשה את זה שהכריזו עליי טרול, בהתחלה התחלתי להטיח אשמה על אחרים ולחשוב שהיה פה רצף של אי הבנות ושהכל פוליטי, ואחרי שהסבירו לי שאני הוא האשם הבלעדי במצב שנוצר ושעשיתי דברים פוגעניים שאדם נורמלי לא עושה, שנאתי את עצמי ורשמתי את דחיית הקהילה הוויקפדית אותי משורותיה כעוד כשלון בחיים. אבל לא עזבתי את הוויקיפדיה והחלטתי שאם כבר הכריזו עליי טרול אז אני אראה להם מה זה טרול והמשכתי ליצור חשבונות עם שמות בעייתיים ולהציק בדפי שיחה. אבל, למרות ההסתבכות שלי עם הקהילה, אהבתי את הוויקיפדיה ומעולם לא פעלתי כדי לגרום נזק לאתר עצמו, לתוכן הערכים. לכן גם יצרתי (בזה אחר זה) שני משתמשים נורמטיביים: Anti-wikiped ו-Anthropos, שלמרות השם המתחכם של הראשון והשם הטורדני (בהתחלה, עד שהוחלף היה משתמש:Άνθρωπος) של השני, ביצעו עריכות ענייניות (ראו תרומות) מתוך רצון טוב. היו לי שני פנים בוויקיפדיה: הטרול פרדי מרקיורי שמציק ועושה שטויות ומשתמש חיובי שתורם לוויקיפדיה. אפילו קיוויתי שיחשדו באותם משתמשים נורמטיביים שזה בעצם אני וידעו שאני תורם. יש להדגיש שלמרות שתי בובות הקש הפעילות שהיו ברשותי מעולם לא הצבעתי הצבעות כפולות - אנתרופוס הפך להיות פעיל בעקבות חסימת אנטי-ויקיפד (בדיקת IP).

ידעתי שזה לא בסדר, אבל המשכתי כדי למשוך תשומת לב, עד שפנו אליי באופן אישי במסנג'ר ופשוט ביקשו ממני להפסיק. כשבאים אליי ומדברים איתי באופן אישי, אני פתאום מתחיל לראות את הדברים בצורה אחרת. נפל לי האסימון לגבי שני דברים: 1) אם עד אז חשבתי שמפעילי מערכת נהנים לשחק איתי משחקים ולחסום אותו כמו שאני נהנה כשחוסמים אותי עם הנימוק "טרול" או "פרדי", עכשיו הבנתי שלמעשה באמת נמאס להם ממני ואני מהווה מטרד אמיתי. ב) אם עד אז חשבתי שאני מצחיק ויצירתי, עכשיו הבנתי שמה שאני עושה זה די ברמה של ילד קטן ושבניתי לעצמי תדמית של דביל. שאלתי את עצמי: "לזה הגעתי? האם בשביל זה נרשמתי?"

אני רוצה לחזור... טוב, אני יודע שהוכרזתי טרול ושעשיתי דברים לא נחמדים, אבל באמת (אבל באמת!) שיניתי את אופן החשיבה שלי, התחרטתי חרטה אמיתית ואני רוצה לתקן את דרכיי. אני לא רוצה לפתוח עוד חשבון ולערוך איתו בשקט, אפילו "הקרבתי" את אנתרופוס ועוד כמה חשבונות נורמטיביים שביצעו כמה וכמה תרומות פה ושם. אני רוצה לחזור בשם משתמש:Freddie Mercury, אמנם עם ראש מורקן ומבקש סליחה, אבל מביע רצון אמיתי לתקן את דרכי ולחזור לקהילה. כן, אני יודע שאני טרול מוכרז ושמי מופיע לצדם של חכם חנוכה ודיזה ושאין תקדים לטרול שחוזר להיות משתמש נורמטיבי תחת אותו שם משתמש שהוכרז כטרול. אבל אתם לא חושבים שזה תקדים יפה?! תנו לי הזדמנות, אל תשחזרו את ההודעה הארוכה הזאת עם הנימוק המוכר "פרדי". אני מבקש ממפעילי מערכת שישחררו את משתמש:Freddie Mercury. ואני מתחייב שאחרי שאשוחרר:

  • אתמקד בעריכות במרחב הראשי
  • אמעיט ככל שניתן בלקשקש בדפי שיחה למינהם וליצור כמה שפחות חיכוך ביני לבין משתמשים אחרים, לשמור על פרופיל נמוך
  • אמנע מלכתוב דברים פוליטיים ו/או שנויים במחלוקת בדף המשתמש שלי (ובכל מקום אחר בוויקי)
  • אמנע מלהכנס למלחמות עריכה


אני מתחייב לא לאכזב אתכם. שלכם, אריאל. 20:45, 26 אין אַפריל 2007 (UTC)