טעקע:Pitsilemu command line.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
פֿון װיקיפּעדיע

Pitsilemu_command_line.png(669 × 338 פיקסעל, טעקע גרייס: 12 קילאבייטן, טיפ MIME: image/png)

די טעקע איז פֿון וויקימעדיע קאמאנס און מען מעג זי ניצן אין אנדערע פראיעקטן. די באשרייבונג פון איר טעקע באשרייבונג בלאט דארט ווערן געוויזן אונטן.

רעזומע

דעסקריפציע
English: Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line.
דאַטע
מקור Pitsilemu Wiki
שרייבער Diego Grez
דערלויבעניש
(ווײַטערניצן די דאָזיגע טעקע)
Contains text, not eligible for copyright. UIs are not copyrightable (per Commons:Deletion requests/Image:Notepad++ screenshot2.png).

ליצענץ:

צילום מסך זה אינו מכיל פריטים או חלקים מתוכנה המוגנים בזכויות יוצרים, או שהפריטים המוצגים שוחררו על ידי יוצריהם תחת רישיון חופשי (יש לציינו תחת הודעה זו), ובכך ממלא אחרי הקווים המנחים בוויקישיתוף לגבי צילום מסך.
יש באפשרותך להשתמש בצילום מסך זה בחופשיות בהתאם לרישיון המדובר. רישיון תוכנה חופשית: ראו למטה

הערה: אם יש בצילום המסך פרטים שאינם תוצר ישיר של קוד התוכנה, כגון טקסט או גרפיקה שאינם חלק מהתוכנה עצמה, חובה לציין בנפרד את הרישיון לפרטים אלו.


Creative Commons CC-Zero קובץ זה זמין לפי תנאי הקדשה עולמית לנחלת הכלל CC0 1.0 של Creative Commons.
האדם ששייך יצירה להיתר הזה הקדיש את היצירה לנחלת הכלל על־ידי ויתור על כל הזכויות שלו או שלה על היצירה בכל העולם לפי חוק זכויות יוצרים, לרבות כל הזכויות הקשורות או הסמוכות כקבוע בחוק. באפשרותך להעתיק, לשנות, להפיץ, או להציג את היצירה, אפילו למטרות מסחריות, וכל זה אפילו מבלי לבקש רשות.

יומן העלאה מקורי

תיאור הקובץ המקורי נמצא כאן. כל שמות המשתמשים הבאים מתייחסים ל-en.wikinews.
  • 2010-04-11 00:14 Diego Grez 640×299× (8846 bytes) Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line. Copyrighted parts were cropped. Text is not eligible for copyright. * Source. http://pitsilemu.wikia.com/wiki/File:Pitsilemu_command_line.png

בילדקעפלעך

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג העברעאיש

יוצר העברעאיש

ערך כלשהו ללא פריט וויקידאטן

רישיון העברעאיש

11 אַפּריל 2010

סוג מדיה העברעאיש

image/png

היסטאריע פֿון דער טעקע

קליקט אויף א דאטע/צײַט צו זען דאס בילד אזוי ווי עס איז דעמאלסט געווען

דאַטע/שעהגעמינערטע בילדגעמעסטןבאניצערקאָמענטאַר
איצטיקע14:42, 17 אַפּריל 2010געמינערטע בילד פֿאַר דער װערסיע פֿון דער דאַטע 14:42, 17 אַפּריל 2010‪338 × 669‬ (12 קילאבייטן)Vanished user 24kwjf10h32hAFAIK, UIs are not copyrightable.
02:19, 14 אַפּריל 2010געמינערטע בילד פֿאַר דער װערסיע פֿון דער דאַטע 02:19, 14 אַפּריל 2010‪299 × 640‬ (9 קילאבייטן)File Upload Bot (Magnus Manske) {{BotMoveToCommons|en.wikinews|year={{subst:CURRENTYEAR}}|month={{subst:CURRENTMONTHNAME}}|day={{subst:CURRENTDAY}}}} {{Information |Description={{en|Pitsilemu working on Microsoft Windows XP command line. Copyrighted parts were cropped. Text is not elig

דער פאלגנדער בלאט ניצט די דאזיגע טעקע:

גלאבאלע טעקע־פארווענדונג

די פאלגנדע אנדערע וויקיס ניצן די דאזיקע טעקע:

באקוקן נאך גלאבאלן באניץ פון דער טעקע.